Telefonische triage

Om u zo goed mogelijk te helpen en sneller te woord te kunnen staan, werken we met een telefonische triage.

Hierdoor zal u soms worden doorverbonden met een van onze verpleegkundigen en telefonisch enkele vragen moeten beantwoorden alvorens u een afspraak krijgt. Zo kunnen we beter inschatten hoe dringend u een afspraak nodig heeft. Zo zorgen we ervoor dat personen met de meest dringende klachten het snelst worden geholpen. 


Wegens telefoondrukte vragen we voor niet-dringende afspraken om in de namiddag te bellen.

Algemene richtlijnen:

  • Indien u met twee personen komt, boekt u 2 afspraken.
  • Een afspraak duurt 15 minuten.
  • Per consult kan er gemiddeld één medisch probleem grondig behandeld worden. Kom regelmatig op controle, zo vermijdt u dat klachten zich opstapelen.
  • Bepaalde technische onderzoeken of ingrepen (bv. spiraal plaatsen/verwijderen, echo, wegsnijden van een huidletsel, …) worden alleen uitgevoerd door bepaalde artsen. Gelieve hiervoor dan ook steeds telefonisch een afspraak te maken. Zo vermijden we vergissingen.
  • Verwittig tijdig indien u niet kan komen. Liefst 24 uur op voorhand.
  • Bel het secretariaat als u te laat bent. Zo weten we of we u nog kunnen verwachten.
  • Bent u plots ziek, heeft u dringend een arts nodig en is er geen afspraak meer online beschikbaar? Bel naar het secretariaat.
  • Twijfelt u of u moet langskomen? Surf naar de website www.moetiknaardedokter.be.

Huisbezoeken

Huisbezoeken zijn voorbehouden voor personen die zich niet naar de praktijk kunnen verplaatsen wegens gezondheidsredenen.

Een bezoek kan u aanvragen via het secretariaat 03 443 06 70, liefst voor 10 uur.

We komen enkel op huisboek bij patiënten die in Edegem zelf wonen. Woont u buiten Edegem en kan u zich niet meer tot de praktijk begeven, vragen we u een arts binnen uw eigen gemeente te zoeken.

Telefonische triage

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x